4/24/2006

Krambjörnar

Detta var dagen D när det gällde att skriva klart om de medeltida bågskyttarna i England. Planen om detta misslyckades radikalt. Det är väl bara att bita ihop och ge allt en ny chans imorgon då. Kom på idag att jag är i en djup svacka i skrivandet. Efter att tittat i mina gamla uppsatser som jag skrev en gång i ämnena historia och arkeologi insåg jag den milsdjupa skrivsvackan. Vad har hänt med mig?! Varför skriver jag så illa?! Möjligen är jag alldeles för självkritisk eller så har jag tappat min akademiska ådra i snön. Det som göms i snö kommer upp i tö så jag har inte tappat hoppet ännu.
Måste även tillägga att jag som en akademisk inspiration var tvungen att se ett avsnitt av de fantastiska Krambjörnarna som jag fått från Myrkyr. Tack Myrkyr för de många skratten Krambjörnarna lockade fram. Inspirationen är på väg, jag känner det.

2 Comments:

At 3:19 AM, Blogger myrkyr said...

Vet inte om jag ska ta det där tacket ironiskt men, men.

Du! Hoppa upp ur det där stadiet där nere i det expansiva och sno dig med uppgifterna så du blir klar sen. Våren väntar you know, och fler avsnitt av Krambjörnarna samt att skråla 80-talshits med mig på Sing Star. Skynda skynda! :-)

 
At 10:42 AM, Blogger Visbollen said...

Tacket var helt seriöst och jag skyndar, jag lovar.

 

Post a Comment

<< Home