4/16/2006

Fotboll

Har haft lite dåligt samvete för mitt dåliga blåggande. Piskan ven från växjö idag vilket var bra då jag nu piskas att skriva några rader om mina upptåg *hintar och tackar*.
Helgen har bland annat bjudit på världens längsta huvudvärk som aldrig ville försvinna trots mängder av olika huvudvärkstabletter. Kunde nästan kunna göra ett litet huvudvärkstablettslott av alla som jag proppat. Den försvann i alla fall vilket var tur då jag idag har varit sportig och hurtig. Det var nämligen dags för lite klassiskt fotbollssparkande. Motståndet kan jämföras med mittfältet i Barcelona. Mina kombatanter bestod av två barn (4 respektive 7 år gamla). Matchen var hård och bjöd på många fällningar men trots det hårda motståndet vann jag med 20-0. Måste säga att jag var nöjd med matchen och självförtroendet höjdes till skyn vilket kan vara bra till nästa match.

2 Comments:

At 11:23 PM, Blogger myrkyr said...

En människa med moral hade nog sagt åt dig att det är oförsvarligt att göra två små barn olyckliga genom att inte låta dem vinna. Jag saknar dock helt moral och säger därför grattis! Bra jobbat!

Hojta om du vill ha tips om oslagbart taktikupplägg till nästa gång.

 
At 7:38 PM, Blogger Visbollen said...

Tack så mycket! Jag kan leva på denna seger ett bra tag framöver. Jag ser mig själv göra segergesterna fortfarande.
Jag säger till när nästa match stundas så vi kan ha taktiksnack. Viktiga grejer detta.

 

Post a Comment

<< Home