4/26/2006

Cheer bear

Aj aj aj aj aj, de som är hängivna Visbollens-blågg-läsare (vilka säkert kan räknas på två fingertoppar men jag är lika glad för det) blev säkerligen besvikna igår då jag inte lyckades prestera några rader här i detta cyberspejs (javisst jag gillar att försvenska ord). Trots att jag tryckte gasen i botten på Ölandsbron igår kväll/natt hann jag inte skriva något förrän klockan slog över på en ny dag. ATTANS! Gårdagskvällen bjöd på en pizza i Kalmar inköpt på Kalmars absolut bästa och billigaste pizzeria (får man göra reklam här?). Ok en liten rebus får ni då så att ni möjligen kan klura vilken jag menar, håll till godo: ett ställe som får och hästar brukar beta på + ett geografiskt område omgärdat med vatten = det rätta svaret.
Jag har inte kommit ur testträsket ännu så jag var bara tvungen att se vilken Krambjörn jag var. Det resulterade i en Cheer bear vilken kan beskrivas på detta vis:
Cheer Bear is a very happy Care Bear who helps others see the bright side of life. She will sometimes even do a cheer to help make someone happier. Wherever she goes, Cheer Bear wears a symbol of hope and happiness—a rainbow.


Caring Mission: Cheers people up.
Symbol: Her rainbow symbol represents hope.
Personality: Happy and upbeat.
Character Quirk: Sometimes communicates through rhyming cheers.
Color: Pink.
Best Friend: Wish Bear
Relationship Challenge: Grumpy Bear - she's always trying to cheer him up!
Motto: When in doubt, SMILE!

3 Comments:

At 10:02 PM, Blogger myrkyr said...

Äh skulle ju hojtat till så kunde jag hjälpt dig lägga in en fin bild på din vackra rosa och fluffiga päls oxå. *fnissar*

mvh,
Visbollens personliga hacker

 
At 10:07 PM, Blogger Visbollen said...

Jag försökte så gott jag kunde men det blev bara text :(
Hackern var inte vaken ;)

 
At 10:21 AM, Blogger Visbollen said...

Och så har jag rosa päls också:)

 

Post a Comment

<< Home