5/12/2006

Antiloop på grönbete

Idag ska jag inte beklaga mig så mycket. Jag skulle egentligen ha läst men detta skälptes över styr när Kristian överröste mig med örongodis. Detta fick mig istället att skutta runt likt en antiloop på grönbete. Så gick det med det läsandet men motion fick jag nog då jag dansade loss och fick flashbacks från den gamla goda rejvtiden. Det var en ganska rolig tid men med mycket ont i fötterna. Både jag och fötterna behöver nog lite vila nu så varför inte ta fram den magiska skolboken och börja läsa lite.

2 Comments:

At 6:58 PM, Blogger myrkyr said...

Rejv som i riktigt rejv eller är det ett uttryck i stil med "stuffa loss"?

 
At 12:05 AM, Blogger Visbollen said...

Det var "riktiga" rejv:) Inga rejv nuförtiden dock. Tröttnade lite på musiken också men nu verkar den ha utvecklats till det bättre igen. Härligt:)

 

Post a Comment

<< Home