5/09/2006

Skärmen of doom

De läsare som är känsliga för svordomar och andra fula ord rekommenderas att hoppa över två rader till nästa stycke.
Fan, jävla, skit, helvete, järnspikar, druvhagel, förbannat, helvetesjävlarfanskap, jävlar i havet och sist men inte minst fy bubblan!

Som ni alla förstår så har jag idag varit och testat bilen. Efter en nervös väntan utanför bilprovningen i Kalmar var det då dags för mitt regnummer att ploppa upp på skärmen of doom. Idag fick jag köra in i port B. Port B visade sig inte vara bra. Hade i efterhand kanske gått bättre i port A. På grund av platsbrist i Borgholm så var jag TVUNGEN att testa i Kalmar. Kalmar som är känt för att vara extremt petiga när det gäller ALLT som tänkas kan få rum i begreppet "bil". Till råga på allt fick jag port B vilket sänkte mig totalt. Detta kunde bara sluta på ett sätt. Javisst hittades det allt lite fel här och där. "Detta fixar du lätt" sa besiktingsmannen i sitt blåställ till mig vilket jag naturligvis replikerade med "javisst absolut" fast jag egentligen tänkte uppgivet "haha hur fan ska jag fixa detta och vad pratar han om?!".
Och JA, bilprovningen ÄR verkligen en traumatisk upplevelse.

3 Comments:

At 6:00 PM, Blogger myrkyr said...

Oj du måste verkligen uppgradera dina svordomar. Kan du inte värre än så är det illa :-S Du ska få gå kurs med mig och J när vi spelar Burnout tror jag allt.

Det handlar ju inte om hur lättfixat det är utan snarare vad det kostar :-( Men det var inga farligheter eller?

 
At 6:36 PM, Blogger Visbollen said...

Jo jag kan mycket värre men dessa passade sig inte riktigt så fint i skrift som de andra :)

Tar gärna en kurs i Burnout där jag kan avslöja de andra något grövre orden. Ni kan få dem på ren öländska också:)

Inga större farligheter men jag måste fixa någon som kan svetsa :(

 
At 3:22 PM, Blogger Visbollen said...

Har fixat svetshjälp vilken var närmare än jag trodde. Grannen hjälper mig:)

 

Post a Comment

<< Home