5/08/2006

Stort S

Detta var dagen med stort S. S står för Singstar vilket idag har utövats. Efter en guidad tur i dansmattornas förlovade land kändes det bra att få utlopp för min begåvade sång. Måste även tillägga att det känns mycket bra att veta vad en dansmatta är för något. Nu vet jag och kan därför sova lungt. Singstar gick nästan bättre än vad jag hade trott vilket resulterade i några onda blickar från min kära motståndare. Nu hoppas jag innerligt att denna vill ha en revansch vilket jag som den gentleman jag är bjuder upp till.

2 Comments:

At 6:05 PM, Blogger myrkyr said...

Äh jag som trodde det var stort S som i Sandra :-( Nåväl. Hör av mig när jag har pluggat på låtarna bättre och då blir det baske mig bara Singstar Rock och inte en endast 80-talshit. Antar att det är min enda chans.

 
At 6:29 PM, Blogger Visbollen said...

Klart att det är S som i Sandra också!

 

Post a Comment

<< Home