4/13/2006

Jag=snäll

You Are 30% Evil

A bit of evil lurks in your heart, but you hide it well.
In some ways, you are the most dangerous kind of evil.



Problemet är väl kanske att jag är alldeles för snäll..................... *försöker se ond ut på bilden*



En ny dag har grytt på vintergatans planet med namnet Tellus. Särskilt solig är väl inte denna dag men den kan väl bli. Planerna för dagen blir väl att försöka sparka igång kvasten och dra en runda till Blåkulla som inte är beläget så långt härifrån (en trevlig dam i växjö fick ju se en bild på Blåkulla igår). Där ska jag dansa loss och svänga min kvast till tunga rytmer samtidigt som jag försöker skratta mitt ondaste skratt. *sparkar igång kvasten och drar iväg*

4 Comments:

At 2:02 PM, Blogger myrkyr said...

Jag tycker nog att du ser mer rädd ut än ond på din bild men det är väl när du tänker på hur ond jag är. *ler lurigt*

Och du vet redan min inställning till kvastfarande - tror livet är bättre utan tunga droger, men ha så trevligt och hälsa Satan om du ser honom. Han känner mig sen förr.

 
At 2:40 PM, Blogger Visbollen said...

javisst du tog orden ur munnen på mig där hehe *ser chockad ut över Myrkyrs ondhet*
fast nog ser jag lite ond ut på bilden moahahaha

 
At 6:05 PM, Blogger myrkyr said...

Om det är den ondaste minen du kan frambringa har du uppenbarligen inte mött sann ondska än, men ni Ölänningar är väl lite avskärmade från världen gissar jag.

Se och lär min vän, kan bara göra dig gott (fast tvärtom).

 
At 6:37 PM, Blogger Visbollen said...

kan vara så att ondskan inte har nått oss än. Den finns kanske bara på det onda och hemska sidlandet :)

 

Post a Comment

<< Home