5/19/2006

Ljuva toner

Som alla vet (tror jag) är jag väldigt musikintresserad. Faktum är att om jag fick välja mellan att bli döv eller blind är valet mycket enkelt för mig. Skulle fan inte stå ut med att inte kunna lyssna på alla ljuva toner. De senaste dagarna har jag gått tillbaka mycket till mitt gamla liv inom ravegenren när det gäller lyssnandet (intresseklubben antecknar). Vet inte vad det beror på men K har nog ett finger med i det spelet då han är en klippa på att snoka reda på bra musik. Nu har jag fått en riktig nostalgitripp till raveiga dagar vilket man tackar för. Fan vad kul vi hade egentligen! Nu tror väl folket att man knarkade också bara för att man åkte på rave och stuffade men så var inte fallet kan jag tillägga.

Fick en rolig annons idag av L. Håll till godo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home