5/20/2006

Armenien rular

Har laddat inför schlagern idag. Borde väl ha läst lite nyttiga skolböcker istället men vem kan koncentera sig på sådant när det nalkas schlagerfinal?! För er som inte såg kvalet i torsdags kan jag meddela att den största skrällen måste ändå ha varit Armeniens och Litauens bidrag som gick vidare till final. Jag, J och M var häpna då vi insåg att dessa två länder gick vidare och inte förhandstippade Belgien och Estland (självklart med en svensk sångerska i Fame Factoryvinnaren Sandra Oxenryd). Vi såg ut som tre fågelholkar. Det mest tragiska var ändå att min favorit Albanien inte gick vidare. Så nu kommer undertecknad att heja på Armenien som fan rent ut sagt. Har redan låtit trycka upp flaggor, pins och affischer i min röstvärvningskampanj så nu vore det väl konstigt om de inte vinner med tanke på hur mycket möda jag har lagt ner på detta. Rösta på Armenien för bövelen!

3 Comments:

At 8:57 PM, Blogger myrkyr said...

Kräver bildbevis på alla dessa flaggor, pins och affischer. Har du lagt ner en hel dags knåpande på dem är de ju klart värda att visa upp!

 
At 9:53 AM, Blogger Visbollen said...

De kommer i bilddagboken:) Du röstade väl på Armenien hoppas jag?! :)

 
At 11:42 AM, Blogger myrkyr said...

Jag såg den inte ens och röstade inget i blindo.

 

Post a Comment

<< Home