5/31/2006

Klar :)

Har varit i Skräcksjö idag (på kartorna står det Växjö). Det var dagen D då jag för den sista gången satte mina fötter inom Skräcksjö universitets dörrar.
Fy in i helvete vad gött att vara klar där! Gjorde allt vad jag kunde för att hålla mig vaken på seminarierna och då inte ens kaffet hjälpte var sömnen helt galet nära.
Skolan visade sig vara halvt ombyggd senast jag var där och det fanns ett helt gäng nya lärare på historiska institutionen. Något positivt med detta är att institutionen nu har breddat sig litegrann. Har efterlyst detta länge. Härligt att se att två av mina klasskamrater nu är doktorander och handleder studenter på löpande band. Alltid kul att se. Nästan lika roligt som att jag är klar. Här ska firas rejält. Men först måste jag sova. Snark.

2 Comments:

At 2:41 PM, Anonymous Anonymous said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

 
At 11:12 PM, Anonymous Anonymous said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

 

Post a Comment

<< Home