8/18/2006

Mission

Har fått mitt andra hedersuppdrag. Fast detta smäller nog högre än mitt första uppdrag förra året. Uppdraget gäller att producera ett arrangemang som ska belysa 200-års jubileet för den stora slottsbranden på Borgholms slott 1806. Ideerna sprudlar här och tre eldblåsare är redan fixade. Kan bli stora grejer detta kan jag lova. Så nu gör jag härmed lite reklam för detta! Kom för bövelen till Borgholms slott den 14:e oktober på kvällningen för där blir det show.
Imorgon är det dags att åka till Malmö på Malmöfestivalen och kolla på ett gäng band och pimpla dricka. Ska särskilt bli kul att se Front Line Assembly som jag velat se i hundra år. Som kuriosa kan nämnas att de skulle ha kommit till Kalmar 1992 men ställde in på grund av Bill Leeb hade problem med halsen. Inte konstigt med tanke på hans ljuva stämma.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home